Sluiting HIT Mook 3Maandag, 2e Paasdag, de HIT is alweer bijna ten eind. En wat is er toch veel gedaan dit weekend op de negen verschillende kampen die bij HIT Mook horen! Van jong tot oud hebben de deelnemers een gevarieerd programma aangeboden gekregen op de kampen. Van prinsessen redden tot abseilen, van varen tot autorijden, van speurtochten tot trappersbanen, van de Eifel tot in Zeeland, niks was te gek. De stafteams hebben de meest geweldige en creatieve ideeën uit de kast getrokken om het de honderden deelnemers naar hun zin te maken en dat is goed gelukt!

Vandaag kwamen alle deelnemers met hun stafleden aan het begin van de middag naar het grote veld van HIT Mook. Op het grote veld was nog van alles te doen, de kampen mochten zich presenteren door middel van een spel of activiteit waaraan iedereen kon meedoen, de Scoutshop was aanwezig en er konden naambandjes en badges worden bekeken en gekocht. Aan de inwendige mens was natuurlijk ook gedacht. Er kon een lekker broodje saté en een krentenbol worden gegeten, een glaasje ranja Sluiting HIT Mook 6gedronken en zelfs een overheerlijk ijsje worden gehaald bij de knalroze ijscokar.

Het zonnetje kwam vandaag ook flink door gelukkig. De meeste deelnemers lagen lekker op het veld te luieren, telefoonnummers uit te wisselen, spelletjes te spelen of… heerlijk te slapen. Moe, voldaan, maar zeker ook redelijk uitgeput kwam er dan toch ook weer een eind aan deze geweldige vier dagen, tijd voor de sluiting.

Na een mooie dans, een praatje van voorzitter Bart en het laten zakken van de vlaggen door de oudste en jongste deelnemer van HIT Mook, was het toch echt tijd om naar huis te gaan. De nieuw ontstane liefdeskoppeltjes wisselden nog snel een kus en een knuffeltje uit, de jonge kinderen zochten hun ouders op, de stafleden werden bedankt en iedereen keerde huiswaarts verlangend naar een lekker warm bad na al die koude dagen en nachten. En daarna… snurken maar en dromen over de geweldige avonturen die je hebt beleefd tijden deze dagen bij HIT Mook.

Sluiting HIT Mook 1Deelnemers, stafleden, werkstam, C-team, nieuwsteam, bedankt voor deze geweldig mooie dagen, heel graag allemaal weer tot ziens volgend jaar!

Sluiting HIT Mook 2Sluiting HIT Mook 4

Sluiting HIT Mook 5Sluiting HIT Mook 7