Bepakt en bezakt komen de eerste deelnemers rond de klok van 9 uur aan bij de blokhut van scouting Paul Kruger aan de Kwakkenbergweg in Nijmegen. De organisatie heeft de inschrijftafels klaar staan, en ook de koffie en thee met een koekje staan te wachten op deelnemers en weg brengers. Al gauw is het er gezellig druk, de deelnemers worden aangemeld, leveren eventueel T-shirts in voor de zeefdruk en bijzonderheden zoals medicijn gebruik worden opgetekend. Aan de bepakking is goed te zien wie er naar het staande IKEA kamp gaan en wie er gaan lopen bij de Hungergames, de laatsten moeten het mee sjouwen en hebben dus echt wel opgelet wat ze allemaal bij zich hebben.

Bekijk meer foto's van het vertrek naar de Eifel op Facebook.

Rond 9:45 uur wordt er begonnen met het inladen van de bus, eerst de IKEA gangers met hun bergen bagage want die worden als laatst afgezet. Een paar dames worstelen met een patrouille tent en laten hem een paar keer vallen, onderweg naar de bus. Als daarna ook de veel lichter bepakte Hungergamers hun rugzakken onder in de bus hebben geladen en een plekje hebben gevonden, kan de bus keurig op tijd richting Schuld vertrekken, uitgezwaaid door ouders, C-team en het Nieuwsteam.

Met het vertrek van de bus naar de kampen in de Eifel, (IKEA en Hungergames) is HIT Mook 2015 ook voor de deelnemers begonnen!

Veel plezier allemaal!

Bekijk meer foto's van het vertrek naar de Eifel op Facebook.