Na de HIT kregen we nog onderstaand artikel van Ronja, Jitske en Pien die we graag aan jullie willen laten lezen:

Wij (Ronja en Jitske) zijn de winnaars van de foto wedstrijd van HIT Scouting Nederland. Eigenlijk hoort er nog een derde persoon bij (nee, niet Bert) en dat is Pien de fotograaf.
Op de foto staan wij met onze koelste vriend Bert. Wij zijn op het idee gekomen om mee te doen aan de win-actie, omdat de HIT waar wij heen gaan best wel duur is. Het was de een na laatste dag dat je een foto kon insturen. Wij waren in het bos aan het sleeën. We hadden het over de HIT. Dat het super leuk zou worden en dat we aan de foto wedstrijd mee konden doen. We zijn toen naar Ronja’s huis gegaan waar sneeuwpop Bert stond. We hebben toen alle slingers, verkleedkleren, scoutingblouse en nog meer uit de kast gehaald en toen zijn Ronja en Jitske naast Bert de sneeuwpop gaan staan. Hier heeft Pien een mooie foto van gemaakt. Die hebben we ingestuurd.
Op donderdag 1 januari zou de uitslag bekend worden gemaakt. We hadden de hele dag ge-appt of we eigenlijk wel kans zouden maken. Het werd later en we dachten dat we niet hadden gewonnen. Totdat we om 22:00 uur een mailtje kregen dat we hadden gewonnen!!!!! Toen vierden we allemaal een feestje thuis.
De fotowedstrijd hebben we dus eigenlijk met z’n drieën gewonnen. Daarom hebben we de kosten voor de derde deelnemer door drieën gedeeld.

fotowedstrijd
Jitske, Bert, Ronja

We hebben ons maanden verheugd op de HIT. In die maanden keken we wel duizend keer het promofilmpje van de HIT 50ᵒ Noord Hunger Games (dat echt hilarisch is!). Twee weken geleden kregen we dan eindelijk de deelnemersinformatie. Toen hebben we de gezamenlijke paklijst verdeeld. De avond voor de HIT hebben we onze tassen ingepakt. We hebben er super veel zin in en gaan er een feestelijke 60e HIT van maken. Op naar de Eifel!