Nieuws HIT Ommen

Het laatste nieuws van de HIT plaats en bijbehorende HIT activiteiten vind je hier!

*Het verschilt per HIT plaats hoevaak zij iets plaatsen op deze nieuws pagina.

Enkele weken geleden is scouting Polaris getroffen door een brand.

Daarom is het dit jaar niet mogelijk de locatie in Heerenveen te gebruiken voor de HIT.

Op de hoogte blijven via social media? HIT Ommen beschikt over een eigen Facebook en Instagram pagina, maar er zijn ook verschillende HIT activiteiten uit Ommen actief op social media.

Stap jij in de voetafdruk van Baden Powell in Ommen?

Wil je met je vrienden een HIT kamp beleven op een plek bomvol scouting historie, waar je nog echt kunt genieten van scouting? Kom dan naar Gillwell Ada’s Hoeve in Ommen, misschien wel het mooiste scouting label kampterrein van Nederland (sssst… niet verder vertellen...!!!). Gillwell Ada’s Hoeve is al sinds 1923 eigendom van Scouting Nederland; van jou dus. Welkom thuis!