Hoofdlocatie: Scouting Polaris Heerenveen

HIT Heerenveen is verhuisd!Onze hoofdlocatie het terrein van Scouting Polaris in Heerenveen. De algemene coördinatie van HIT Heerenveen wordt gedaan vanaf hier, en hier vinden ook de (eventuele) centrale opening en sluiting plaats.

Let op: het kan zijn dat jouw HIT-onderdeel hier niet start. Wil je weten waar en wanneer jouw HIT-onderdeel begint en eindigt? Kijk in de deelnemersinformatie voor details over aankomst- en vertreklocaties. De deelnemersinformatie kun je enkele weken vóór de HIT downloaden vanaf deze HIT-website.

Adres hoofdlocatie

Scouting Polaris / P8
Neptunus 20
8448 CN  Heerenveen

Navigatie parkeren: Komeet 4, 8448 CG Heerenveen (Google Maps link)

Met de auto

Kom je met de auto, dan is de route als volgt:

• Neem op de A7 de afslag 26a ''Tjalleberd''.
  • Volg op de rotonde(s) de borden richting Heerenveen-IBF.
  • Sla linksaf de Uranus / Minerva in, dit is de 2e afslag links vanaf de A7.
  • Blijf deze weg volgen en ga met de bocht mee naar rechts. Je rijdt nu op de Komeet.
  • Rijd de Komeet helemaal uit.
  • Navigatie parkeren: Komeet 4, 8448 CG Heerenveen (Google Maps link)

Met het OV

Kom je met het openbaar vervoer, neem dan eerst de trein naar Heerenveen. Vanaf station Heerenveen heb je de volgende keuzes:

• Optie 1, bus 20: Neem vanaf trein/busstation Heerenveen Arriva Bus 20 en stap uit bij de halte Heerenveen - Industrieterrein. Vanaf deze halte is het nog zo'n 1 km lopen. Loop vanaf de bushalte richting De Knipe. Sla tussen Het Meer 197 en 199 linksaf het fietspad in. Dit fietspad gaat rechtstreeks naar de kamplocatie.
  • Optie 2, bus 320: Neem vanaf Trein/busstation Heerenveen de Arriva Qliner 320 en stap uit bij de halte Heerenveen - Minerva. Vanaf deze bushalte is het nog zo'n 1,5km lopen. Loop vanaf hier via de Uranus en de Neptunus naar de kamplocatie.
  • Optie 3, een wandeling van ongeveer drie kilometer: Loop vanaf het station richting het noordoosten op de Trambaan, langs het kantoor van Arriva. Loop door tot nét over de grote ophaalbrug. Ga rechtsaf de Fok in, langs het water. Loop langs het Posthuis Theater en ga bij de kroegen rechtsaf de Vleesmarkt in. Sla vlak voor de gracht linksaf. Blijf het water aan je rechterhand ongeveer een kilometer volgen (via de Lindegracht, Heideburen en Het Meer) tot het water ophoudt, en blijf rechtdoor lopen. Je gaat via het fiets/voetpad onder de snelweg (A32) door, en rechtdoor bij de rotonde. Je loopt nu op Het Meer. Sla tussen Het Meer 197 en 199 linksaf het fietspad in.

Kijk voor de actuele dienstregeling op 9292.nl